Category Archives: Enses Hikayeler

Enses Hikayeler – aile içi hikayeler – anne ababa hikayeler – yengesini hikayeler

hala kızı ile

slm ben hakan ben normalde ankarada oturuyorum ama yaz tatilinde istanbula teyzemlere ziyarete gitmiştik ben 19 yaşındayım benim teyzemin bir kızı var 22 yaşında üniversite öğrencisi balık etli 170 boylarında birisi biz ailecek geziye çıkmıştık baya gezdikten sonra o yoruldu … Continue reading

Posted in Enses Hikayeler | Tagged , , | 1 Comment

Teyze demeden becerdi beni

Ben 27 yaþýnda olgun fiziði doðru kýzýl þaçlý güzel bir bayaným her neyse olaya girelim bir gün yeðenim okuldan öðle yamegine gelmiþti bana ara sýragelir yemeðini yer giderdi.Ama bu sefer roller deðiþmiþti yeðenim geldiðinde ben temizlik yapýyordum altým da kýsa … Continue reading

Posted in Enses Hikayeler | Tagged , , , , | 1 Comment

Sende Gönder

Sizde kendi hikayeniz bize gönderek yayınlanmasını sağlaya bilirsiniz. *SENDE GÖNDER SAYFASI GEREKLİ EKLENTİLERİN BAKIMI NEDENİ İLE KAPALI…

Posted in Adult Hikayeler, Enses Hikayeler, Liseli Hikayeler, Sex Hikayeleri, Sıcak Hikayeler | Tagged , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Ben ve üvey ablam

Slm arkadaslar anlatacagim hikaye gecen sene basindan gecti her HER SEY UVEY ANLEMLE OZ BABAMIN IZMIRE IKI GUNLUK TATILI GITMESIYLE BASLADI BEN 22 YASINDAYIM UVEY ABLAM ISE 23 YASINDA ANLAEMLE BABAMIN GITTIGI GECE BIZ ABLAMLA ALKOL ALDIK HERZAMAN OLDUGU GIBI … Continue reading

Posted in Enses Hikayeler | Tagged , , , , , | 1 Comment

Üvey annemin memeleri

Merhaba ben Yalçın,18 yaşımdayım ve 2 yıl önce başlayan bir durumdan herşeyin başlangıcından bahsedicem size.Ben 10 yaşıma kadar yetiştirme yurdunda kalan bir çocuktum.Kimsem yoktu.Daha sonra Fadıl babam ve Nermin annem tarafından evlatlık edinildim.Onlar ilk gunden itibaren beni sevgiyle kucakladılar ve … Continue reading

Posted in Enses Hikayeler | Tagged , , , | 1 Comment

Üvey anne

Ben 23 yaşında endustri muhendisliğinde okuyan 172 boyunda 65 kilo ağırlığında bir gencim. Annem ile babam bundan 4 yıl önce ayrıldılar.. Annem hala yanlız yaşıyor, babam ise 3 yıl sonra yani annemde ayrıldıktan 1 yıl sonra annem yaşlarında tek kızı … Continue reading

Posted in Enses Hikayeler | Tagged , , | 1 Comment

Üvey kardeşlerim

Üvey Kardeşlerim.01 annem benim ne kadar istemediğim halde askere gideceğim için 2 tane kızı olan bir kamyoncuyla evlendi.hiç üvey babamı ve kardeşlerimi sevememiştim.ve 1 ay sonra askere gittim.2.5aylık acemi birliğinden geldikten sonra evdekiler beni çok güzel karşıladılar.babam zaten evde yoktu … Continue reading

Posted in Enses Hikayeler, Liseli Hikayeler | Tagged , , | Leave a comment